întrebări frecvente
care sunt companiile ce activează în cadrul thegroup?
în cadrul thegroup activează următoarele companii:
brandstalk
ddb
galeriu & partners public relations
house of media
media investment
my media
porter novelli public relations
prometheus programmatic media
quantum data science
tribal worldwide romania
your promo
cum vă implicați în comunitate?
thegroup are o atitudine implicat responsabilă, atât în privința activității de zi cu zi, în domeniul în care activează, cât și în general asupra aspectelor legate de viața în comunitate și susținerea – în mod discret – a diverselor activități educaționale, culturale, artistice
fundația thegroup concepe și dezvoltă programe educaționale și proiecte de susținere a comunității.
care este cifra de afaceri thegroup?
care sunt clienții thegroup?
thegroup gestionează în mod curent campanii de marketing communication pentru mai mult de 200 de clienți. nici unul nu este mai important decat ceilalți, iar filosofia noastră este aceea că este neetic să validăm brandul agenției noastre prin a ne prezenta drept parteneri ai unor branduri prestigioase pe plan internațional. cel mai adresea ne face plăcere să constătam faptul că cei care ne prezintă și recomandă sunt tocmai clienții noștri.
60% din portofoliul nostru este alcătuit din clienți internaționali, 40% sunt branduri locale. expertiza noastră cuprinde toate domeniile.
am lucrat de-a lungul anilor cu branduri active în toate categoriile în care există investitori în comunicare:
- asigurări
- băuturi alcoolice
- băuturi răcoritoare
- bunuri de larg consum
- case de avocatură
- comercianți
- companii de audit
- companii de consultanță
- companii farmaceutice
- electrocasnice
- nutriție și sănătate
- organizatori de expoziții
- produse electronice
- sector auto
- sector bancar
- servicii de înfrumusețare
care este ponderea proiectelor derulate cu statul?
peste 60% dintre clienții thegroup sunt companii multinaționale, iar restul de 40% sunt companii care își consolidează brandurile local.
strategia thegroup a fost dintotdeauna aceea de a nu gestiona bugete publice românești sau fonduri europene. s-a întâmplat ocazional, în trecut, să participăm la câteva astfel de licitații, dar suma acestor bugete nu a reprezentat niciodată mai mult de 5% din cifra de afaceri a agenției în anul respectiv.
OMD face parte din thegroup?
omnicom media group si thegroup dețin împreună, în România, agenția OMD și astfel poziția consolidată de lider al pieței de media.